25 Ağustos 2008 Pazartesi

fethiye güzel bir gün


aile dostumuz beyaz ve annem iyi arkadaştırlar.tabi çocukları olan bizlerde..her zaman rahatça çat kapı birbirimize gelir gideriz.aslında beyaz ismini ona ben koydum çünkü bembeyaz bir teni masmavi gözleri olan gülmeyi çok seven bir insandır.sımsıcak bir dostlukları vardır.bu zamanlarda böyle dostlar bulmak oldukça zor.hep birlikte denize gitmeye karar verdik.annem beyaz kız kardeşim yeğenlerim yanıklara gittik.yanıklarda beyazın kızı bizim çok sevdiğimiz arkadaşımız eşi ve oğlu bizi karşıladı.çok güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamış..o çok marifetli bir bayandır.sadece sofradakiler değil kekler börekler...

tabiki kahvaltı hazırlanırken ben de arkadaşımın evindeki dantel el dokuması örtülerin resmini çektim

tezgahta dokunan sehpa örtüsü

oda takımı

tezgahta dokunmuş el dokuması fiskos

boncukla yapılmış tığ örgüsü televizyon örtüsü

tığ örgüsü tepsi örtüsü


Sonra hep birlikte Karaota gittik. karaotun çevresinde tatil köyü var.doğası hiç bozulmamış upuzun bir plaj...işletme falan yok.Müthis sakin sessiz güzel bir yer .Buraya genelde fethiyenin yerlileri geliyor.Dışardan gelenlerin uğrak yeri değil..güneş kum ve masvavi bir deniz çam ağaçları doğayla başbaşa kalmak isterseniz uğrayabilirsiniz... Akşam hep beraber yemek yedik ve evimize döndük.


bu yazıyı yazalı nerdeyse dört ay oldu ancak şimdi tamamlayabildim.

Hiç yorum yok: