17 Temmuz 2008 Perşembe

Günlüğümden Yansımalar Fethiye



Bugün yine hava çok sıcak. böyle zamanlarda insanın canı birşey yapmak is temiyor.denize gitmeye bile üşeniyorum.insanlar dünyanın öbür ucundan buraları görmek için geliyor.havasına doğal güzelliklerine,denizine,tarihi eserlerine kısacası her şeyine hayran kalıyorlar.hatta yerleşip kalıyorlar.yakın zamanlarda yaşadığımız yerde birbirimize yabancılaşmaya başlıyacağız. böyle güzel bir yeri niye beğenmesinlerki.taşı toprağa dikseniz o bile meyve verir.aklınıza gelen her meyveyi sebzeyi burada bulabilirsiniz .pazarda kız kardeşimle alışveriş yaparken pepino gördük.burada yetişiyormuş,uzakdoğu meyvesi olduğu halde.yani sizin anlıyacağınız burasının taşı toprağı altından daha kıymetli.bilmiyorum belkide ben buraları çok sevdiğim için böyle geliyordur bana.sanırım şunuda unutmamak gerekir insanlar görmeye gelip buraya yerleştiklerine göre burası gerçekten yaşamaya değer bir yer diye düşünüyorum.eğer gün doğmadan yürüyüş yapmayı seviyorsanız dupduru denizin maviliğinde yosun kokusu ve martı çığlıklarının birbirine karıştığını duyumsarsınız.etrafta çok az insan olduğu için sanki tüm denizin hakimi siz sanırsınız kendinizi.....

Hiç yorum yok: