16 Temmuz 2008 Çarşamba

Kurabiyeler




Bademli Damla Çikolatalı,Üzümlü Kurabiye
Bu kurabiyeyi yapınca aklıma çok sevdiğim bir arkadaşım geliyor.o bu kurabiyemi çok severdi.

malzemeler
1 paket margarin
1 paket vanilin
1 su bardağı pudra şekeri
20 adet badem
2 yemek kaşığı damla çikolata
2yemek kaşığı çekirdekleri ayıklanmış siyah üzüm
tarçın yada kakao
aldığı kadar un
yapılışı
ods sıcaklığındaki margarine vanilya,2yemek kaşığı pudra şekerini karıştıralım.aldığı kadar unuda koyarak kulak memesi kıvamında elimize yapışmayacak şekilde hamuru hazırlayalım.isteğinize göre ister damla çikolata ister badem yada kuru üzüm koyabilirsiniz genelde ben hazırladığım hamuru iki parçaya ayırıyorum.yarısını bademli yarısını üzümlü yapıyorum isterseniz fındıkta kullanabilirsiniz.bademleri ezip tavada kavuruyorum.o zaman daha lezzetli oluyor.bademleri hamura karıştırıyorum küçük parçalar alıp yuvarlıyorum üzerine isterseniz pudra şekeri ve tarçını karıştırıp servis yaparsınız veya kakao ve pudra şekerini karıştırarak servis yaparsınız.

Hiç yorum yok: